در نشست شورای تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، با اعطای تسهیلات به ۷۲ واحد تولیدی موافقت شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 12 October 2021

 استاندار یزد در این نشست با اشاره به تاثیر تسهیلات بانکی در رونق اقتصادی استان گفت: باید در توزیع تسهیلات بانکی، پیوست عدالت محور قرار گیرد به نحوی که همه شهرستان‌ها از این تسهیلات به صورت عادلانه بهره‌مند شوند.اختصاص تسهیلات ۴۰۶ میلیاردی به واحد‌های تولیدی یزد

مهران فاطمی افزود: بانک‌ها منابع خود را به طرف بهبود فضای کسب و کار در استان حرکت دهند و منابع جذب شده در استان هم در داخل استان صرف شود.

وی تأکید کرد که شرکت‌های بزرگ استانی نیز علاوه بر ایجاد دفاتر خود در داخل استان باید حساب‌های بانکی را به داخل استان انتقال دهند.

همچنین اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این نشست با اعطای ۴۰۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۷۲ واحد تولیدی استان موافقت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۲۷۳ میلیارد تومان از این تسهیلات مربوط به سرمایه در گردش است که به ۴۸ واحد تولیدی اختصاص دارد و زمینه تثبیت اشتغال بیش از هزار و ۲۸۰ نفر را فراهم می‌کند.

محمدرضا علمدار ادامه داد: ۱۳۳ میلیارد تومان از این تسهیلات نیز با امکان ایجاد اشتغال ۱۱۰ نفر مربوط به سرمایه ثابت، بازسازی و نوسازی است که ۲۴ واحد اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار