مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ۱۶ پروژه شامل سالن و زمین چمن مصنوعی با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که در هفته تربیت‌بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان‌ماه امسال در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 16 October 2021

مسعود شریعتی روز شنبه در نشست با خبرنگاران به اقدامات در زمینه پیگیری اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و شروع پروژه‌های جدید به رغم محدودیت‌های مالی اشاره کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها در مجموع ۲۷ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی اضافه می‌شود.

وی با قدردانی از خیران و همکاری و مشارکت مسئولان در همکاری با این مجموعه در اجرای برنامه‌های مختلف به خصوص پیگیری طرح‌های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: در هشت سال اخیر ۲۳۵ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی استان اصافه شده است.

این مسئول به رشد ۱۰۰ درصدی جذب اعتبارات این اداره‌کل در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۰ میلیارد ریال جذب شده و این روند ادامه دارد و همکاری و پیگیری‌ها نقش مهمی در تحقق اهداف و انجام امور فرهنگی و ورزشی داشته است.

شریعتی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر  با همکاری مسئولان مناطق و همراهی خیران ۷۶ زمین چمن مصنوعی و همچنین در این مدت ۸۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و هنوز  ۸ طرح نیمه‌تمام ورزشی دیگر در استان وجود دارد.

وی به برنامه‌های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰۰ عنوان برنامه با همکاری هیات‌ها و ورزشکاران در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد به حضور حدود ۱۰۰ تیم ورزشی استان در لیگ‌های کشوری و دعوت از ۲۰۰ ورزشکار به اردوهای مختلف کشوری خبر داد که نشان از ظرفیت بالقوه موجود است .

شریعتی از برگزاری  حدود ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی از ابتدای امسال تاکنون در راستای ترویج ورزش بین خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی آن خبر داد و بیان کرد: گسترش ورزش به همکاری اقشار مختلف به خصوص رسانه‌های گروهی نیاز مبرم دارد.

وی اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی نظارت و برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان، استان یزد در مجموع در ورزش قهرمانی  مقام اول کشور را در سال ۱۳۹۸ به خود اختصاص داده است.

این مسئول به صدور حکم انضباطی فدراسیون فوتبال علیه تیم شهید قندی اشاره کرد که به رغم پیگیری مکرر مسئولان اجرایی و ورزشی هنوز جواب قانع کننده‌ای دریافت نکردیم .

شریعتی ابراز امیدواری کرد تا در این خصوص مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف جواب متقن و موثقی در خصوص این موضوع به جامعه ورزش استان و مدیران مرتبط اعلام کنند.

وی به اهمیت ایجاد زمینه برای مشارکت بخش‌خصوصی و خیران در طرح‌های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد که در این خصوص خبرنگاران نقش مهمی بر عهده دارند و باید وظایف خود را انجام دهند.

در این نشست که معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد حضور داشتند به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار