معاون قضایی رییس کل و دبیر شورای معاونین دادگستری کل استان یزد گفت: در پی بازدید سرزده هیئت قضائی از زندان مرکزی یزد زمینه آزادی ۱۲ زندانی به طور مستقیم فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 21 October 2021

 محمدرضا حداد در گفت و گویی رسانه ای با اشاره به تدابیر ریاست قوه و تاکید رئیس کل دادگستری استان مبنی بر برنامه ریزی مستمر جهت بازدید هیئت های قضائی به صورت سرزده از تمامی زندان ها و بازداشتگاه های استان یزد گفت: هدف از این بازدید های سر زده و منظم بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به زندانیان، دیدار چهره به چهره با مددجویان، بررسی پرونده های آنان و تسریع در رسیدگی به پرونده زندانیان است.

وی افزود: در این بازدید سرزده ۴ نفر از قضات در قالب هیئت قضائی از بندهای زندان مرکزی مشارکت داشتند، هیئت مذکور ضمن استماع درخواست ها، مسائل و مشکلات تعداد قابل توجهی از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون قضایی رییس کل و دبیر شورای معاونین دادگستری ادامه داد: ماحصل این بازدید سرزده، آزادی ۱۲ نفر از زندانیان به صورت مستقیم و بازگشت به آغوش گرم خانواده بود.

این مقام قضایی افزود در این بازدید هم چنین دستور آزادی مشروط ۴ نفر و اختصاص پابند الکترونیکی به ۵ نفر و با مرخصی ۱۰ نفر دیگر از مددجویان وفق مقررات موافقت گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار