طرح حمایت از دامداران با تهیه یک هزار تن نهاده دامی در مرحله اول با حذف واسطه ها و دلالان توسط قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر در استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 22 October 2021

سرهنگ مجیدصادقیان در خصوص این طرح، اظهار کرد: با توجه به گران شدن بی رویه نهاده‌های دامی امسال برای دامداران سال خوبی نیست و باید نابسامانی‌های زیادی را در حوزه تأمین خوراک دام و دیگر موارد مربوط به دامداری را تحمل کنند.

وی افزود: بنیاد تعاون بسیج در نظر دارد با توجه به وجود شبکه گسترده خود در سطح کشور با حذف دلالان نسبت به خرید نهاده‌های دامی اقدام و بدون واسطه به دست دامداران رسانده تا بتوانیم در راستای بحث حمایت از تولید رفع موانع کنیم و فشار وضعیت موجود بر دامداران را کاهش دهیم.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: در نظر داریم در بازه زمانی یک هفته بالغ بر یک هزار تن نهاده دامی مورد نیاز دامداران استان یزد را خریداری و بین آنها با قیمت واقعی بعد از حذف دلال و واسطه تعیین شده است در اختیار دامداران قرار دهیم.

سرهنگ صادقیان در ادامه با بیان این‌که در مرحله نخست اجرای این طرح امروز 100 تن نهاده دامی که از استان فارس خریداری شده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: نهاده‌ها خریداری شده توسط کامیون‌های قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد از استان فارس بارگیری و با قیمت اصلی بدون واسطه و دلال  بین دامداران استان یزد توزیع می‌شود.

سرهنگ صادقیان با اشاره به این‌که طرح حمایت از دامداران تا رفع کامل نیاز آنها و در حد توان سازمان بسیج سازندگی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تأمین امنیت غذایی و افزایش تولید گوشت قرمز از جمله اهداف بسیج برای حمایت از تأمین نهاده‌های دامی دامداران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار