استاندار یزد بر پیگیری و سرعت بخشیدن به مسائل مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خارج از بروکراسی اداری در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 16 June 2022

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی چهارشنبه شب در نشست شورای مسکن استان که به منظور بررسی مورد به مورد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زارچ، شاهدیه، مهریز و یزد برگزار شد با اشاره به اهمیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزود: باید مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری در ادارات دنبال شود.

وی ادامه داد: تسریع در روند صدور پروانه‌ها یا مراحل اداری پروژه های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار می‌گیرد تا شاهد تحمیل هزینه‌های نامتعارف ناشی از طولانی شدن پروژه ها به مردم نباشیم.

این مسئول از پیگیری و جدیت مجموعه راه و شهرسازی، فرمانداری ها و بخشداری ها و دستگاه های خدمات رسان استان در خصوص مباحث مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی و بر سامان اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه های این حوزه تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه بازدید از پروژه طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار می‌گیرد گفت: با توجه به انجام پایش بسیاری از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی پروژه های این طرح در دهه اول تیرماه کلید می خورد.

وی با اشاره به هزینه های اجاره و رهن منزل و ضرورت انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تحمیل فشار مضاعف بر مردم خاطرنشان کرد: در این راستا باید حداکثر تا روز شنبه هفته آینده، جلسه فوق‌العاده ای با حضور دستگاه ها و نهادهای مسئول برگزار و تصمیمات لازم جهت تعدیل قیمت ها اتخاذ شود.

افزون بر ۶۰ هزار نفر در یزد متقاضی طرح ملی مسکن در یزد هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار