رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت احزاب نباید منحصر به انتخابات باشد، گفت: هیچ یک از گروه‌های سیاسی در استان یزد فعال نیستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 16 June 2022

، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست با مسئول جمعیت پیشرفت عدالت در استان یزد اظهار داشت: زنده و پویا بودن یک جامعه بستگی به تولید گفتمان‌های جدیدی دارد که مورد قبول و پذیرش اکثریت جامعه باشد.

وی با بیان اینکه غالباً گفتمان سازی توسط رهبران جامعه در زمان‌های مختلف تولید می‌شود، گفت: در کشور ما گفتمان را غالباً از رهبر معظم انقلاب می‌گیریم و سرمنشأ گفتمان سازی ایشان هستند و سپس ترویج، تحلیل و تبیین گفتمان توسط گروه‌ها، شخصیت‌ها و احزاب و کسانی که حول محور ولایت هستند انجام می‌گیرد.


نماینده یزد و اشکذر ادامه داد: البته کسانی که می‌خواهند در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشند در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها گفتمان‌هایی را تولید می‌کنند.


وی درباره طبیعی بودن اختلاف نظر سیاسی تصریح کرد: دیدگاه‌های افراد در انتخابات با یکدیگر تفاوت دارد و همه ما به نوعی محوریت رهبر انقلاب را در آن قبول را داریم، ولی با سلایق مختلف. یکسری خط‌کشی‌ها در جامعه موجب می‌شود که وحدت عمل بین برخی از گروه‌های سیاسی مشاهده نشود.


رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فعال بودن یک مسئله بسیار مهم در مجموعه جمعیت پیشرفت عدالت است، افزود: باید به این مسئله توجه شود که در طول سال فعالیت کنیم نه فقط در انتخابات، زیرا یک حزب باید پیشران حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی باشد و اگر بخواهد فقط در زمان انتخابات فعالیت کند، از بین خواهد رفت.


وی با بیان اینکه هیچ یک از گروه‌های سیاسی در استان یزد فعال نیستند، افزود: جمعیت پیشرفت عدالت می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون مخاطبین را جذب و با ارائه محتوا‌های مناسب مسیر خود را به‌درستی برای دستیابی به اهداف مدنظرش ادامه دهد.


جوکار اظهار داشت: فعالیت در جمعیت پیشرفت عدالت استان یزد برای آینده استان باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید پایه و اساس تعیین شده را به‌خوبی ترویج دهید که مستلزم محتواسازی برای ارائه در جلسات مختلف به دیگران است.

برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، مجلس ، سیاسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار