دبیر نخستین جشنواره استانی شعر طنز عدلیه با عنوان «دادخند» از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: این جشنواره در ۲ بخش جرائم و آسیب‌های اولویت‌دار و دستگاه قضایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 20 June 2022

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، حجت الاسلام مهدی پرنیان، شکوفایی استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی ماندگار و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و از شاعران و طنزپردازان خواست برای هر ۲ بخش جشنواره اثر ارسال کنند.

پرنیان افزود: علاقه‌مندان در مهلت تعیین شده فرصت دارند آثار خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه dadkhandyazd@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۰۰۲۶۱۱۰ از طریق واتساپ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی www.artyazd.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره اواخر تیرماه در یزد برگزار می شود.

نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» به همت دادگستری کل استان یزد و با مشارکت حوزه هنری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

استان یزد با وجود استعدادهای هنری و ادبی خلاق و توانمند به ویژه در حوزه شعر طنز و همچنین برگزاری محافل و انجمن‌های ادبی متعدد همچون محفل طنز «قندشکن» که از سال ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در حوزه هنری یزد فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از استان‌های فعال و اثرگذار در حوزه شعر و ادب و طنز در کشور به شمار می‌آید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار