در مراسم معرفی سکاندار جدید ورزش و جوانان مهریز تاکید شد؛
فرماندار مهریز ترسیم نقشه راه برای ورزش مهریز بر اساس ظرفیت ها و الگو برداری از قهرمانان و افتخار آفرینان این عرصه را ضروری دانست.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 21 June 2022

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار مهریز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز همچنین با اشاره به این که در برخی رشته‌های ورزشی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته ، حمایت و تلاش مجدانه مسئولین امر در استعداد یابی ، پیشرفت و تربیت قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی شهرستان را خواستار شد.

مقام عالی دولت در مهریز افزود: جامعه ورزش شهرستان یک جامعه فعال و پویا است که موفقیت‌های فراوانی را رقم زده و آنچه مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند، همین بحث توجه ویژه به ورزش و ورزشکاران است.

فرماندار مهریز بیان کرد : اگر ورزش همگانی در بین همه ما ترویج پیدا کند، قطعا باعث ایجاد نشاط و شادی در جامعه خواهد شد لذا باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

دهقان بنادکی خطاب به متولیان ورزش شهرستان تاکید کرد: مجدانه پیگیر مسائل ورزش در مهریز باشید تا اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم بخورد.

فرماندار مهریز تصریح کرد: در شهرستان مهریز پیشکسوتان خوب ورزشی داریم که علاوه بر مهریز در کشور و حتی در جهان نیز به انها افتخار می‌کنند، بنابراین از نظرات تخصصی این عزیزان استفاده شود و در کنار شما باشند.

در پایان فرماندار مهریز با اشاره به تعامل و همراهی مسئولین و متولیان ورزش شهرستان با روسای هیات های ورزشی از زحمات «علیرضا محمدی» در اداره ورزش و جوانان مهریز تقدیر و برای «علی باقی آبادی» سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مهریز ، ورزش ، معارفه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار