رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد برنامه‌های هفته قوه قضائیه و همچنین حقوق بشر آمریکایی در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 22 June 2022

حجت الاسلام «محمد حسین متوسل» با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته حقوق بشر آمریکایی در یزد از برگزاری مراسم عمومی با حضور اقشار مردم و مسئولان در مسجد روضه محمدیه پایگاه انقلاب  با سخنران کشوری در روز پنجشنبه نهم تیرماه خبر داد.

وی مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور شهیدان صدوقی (ره) و آقایان پاکنژاد از شهدای حزب جمهوری و نیز برگزاری نشست تخصصی با مدیران و شورای اداری با موضوع بازخوانی مدیریت جهادی علمی شهید بهشتی را از دیگر برنامههای این مناسبت در روز پنجشنبه نهم تیرماه جاری خواند.

متوسل در ادامه برگزاری نشست تخصصی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع بررسی ابعاد حقوق بشر آمریکایی، دیدار خانواده‌های شهدا ترور با نماینده ولی فقیه در استان و تجلیل از آنها و همچنین برگزاری جلسه تفسیر قرآن در هفته حقوق بشر در محل مسجد ملا اسماعیل(محل شهادت شهید صدوقی) و تبیین هفته حقوق بشر آمریکایی در مساجد و نماز جماعت ادارات توسط ائمه جماعات را از دیگر این برنامه‌ها خواند.

وی در این رابطه از برگزاری نمایشگاهی با موضوع جنایات آمریکا و منافقین در این هفته خبر داد و گفت: نشست تشکل‌های دانشجویی با رئیس دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه و   فعال کردن پایگاههای بسیج و حلقه‌های صالحین با موضوع هفته حقوق بشر آمریکائی از دیگر برنامههای تدارک دیده شده به همین مناسبت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان، حجت الاسلام متوسل همچنین در همین رابطه از برگزاری دو جلسه ستادی با حضور اعضاء و میهمانان مدعو به منظور گرفتن ایده‌ها و طرح‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم، هماهنگی و توجیه رابطان شهرستانی به منظور برگزاری مراسم‌های ایام و انجام هماهنگی‌های لازم با رئیس دادگستری استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری برای برگزاری مراسم‌های مشترک خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار