مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید از ظرفیت روحانیون و ائمه مساجد برای گره گشایی از مشکلات اجتماعی استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 22 June 2022

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، ظهر سه شنبه در گردهمایی فعالان قرآنی، روحانیون و مبلغان استان یزد در مدینه العلم کاظمیه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح رسالت‌های این نهاد پرداخت و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است که در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی با توجه به زیست بوم استان یزد فعالیت می کند و هر چه دولت به نهادهای مردمی بیشتر توجه داشته باشد، زکات خود را به مردم پرداخت کرده و توفیق بیشتر خدمتگزاری به جامعه را کسب می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه نهادهای مردمی نزد مدیران استان و متولیان این امر تصریح کرد: هر چه جایگاه نهادهای مردمی مانند اداره تبلیغات اسلامی نزد مدیران استان و متولیان این امر بیشتر و پررنگ تر باشد، این نهاد بهتر و بیشتر می تواند به مردم خدمت رسانی کند.

نجیمی افزود: از اصلی ترین ضرورت هایی که در جهاد تبیین و فعالیت اداره تبیلغات وجود دارد می توان به استفاده از ابزارهای رسانه و زیرساخت های موجود برای مقابله با فتنه های دشمن اشاره کرد.

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را اصلی ترین پایگاه تبیلغ در جهان اسلام بیان کرد و یادآور شد: مساجد نیز بهترین مکان برای تبلیغ دین اسلام هستند اما امروز شاهد آن هستیم که زمین های نامرغوب به ساخت مساجد اختصاص داده می شود و این در حالیست که در زمان پیامبر بهترین جایگاه را مساجد داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد افزود: ائمه مساجد می توانند نقش مهم و اساسی برای رفع مشکلات مردم و محلات ایفا کنند و در گره گشایی از مسائل اجتماعی موثر واقع شوند و باید از این ظرفیت آنها در محلات استفاده شود.

نجیمی در بخش دیگری از سخنان خود، مدیریت بحث ارتباط حوزه و دانشگاه را مبحثی مهم دانست و خواستار ارتباط هر چه بیشتر این دو مرکز علمی شد.

وی با تاکید بر نیاز به آگاه سازی مردم در مورد فضای مجازی، اظهار داشت: در مورد اطلاعات و پیام های منتشر شده در فضای مجازی باید برای مردم آگاه سازی شود تا دشمنان نتوانند ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار