فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: محرومیت‌زدایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت برای کمک به دولت است .
کد خبر: ۱۰۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 24 June 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی پنجشنبه شب در بازدید از نمایشگاه اسوه بسیج در مهریز افزود: نیروهای جانبرکف بسیج در کنار دولت برای محرومیت‌زدایی و کمک به تحقق اقتصادی مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت دارند.

وی به اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در استان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها بخشی از محصولات خانگی و تولیدی خرد در معرض دید و خرید مردم قرار می‌گیرد و به توسعه و اقتصاد خانوارها کمک می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد به جنگ تمام عیار اقتصادی و تداوم تحریم دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها و تقویت اقتصاد مقاومتی ضروری است و باید مسئولان، پایگاه‌های مقاومت را برای انجام آن در استان همراهی کنند.

همچنین سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: این نمایشگاه در قالب ۵۰ غرفه برپا شده و در کنار توانمندی‌های بسیجیان، عملکرد حوزه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته و هدف از برپایی نمایشگاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از جوانان انقلابی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

فرماندهان پایگاه‌های مقامت بسیج شهرستان مهریز در این نمایشگاه مهمترین فعالیت‌های بسیجیان را در سال گذشته به صورت تصویری، نموداری و با تشریح کامل فعالیت‌ها در معرض دید عموم قرار دادند.

برپایی غرفه محصولات بومی محلی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است که سه روز در حسینیه بزرگ استهریج مهریز ادامه دارد .

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و ۲۰۰ پایگاه مقاومت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار