رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که مراحل نهایی خط انتقالی آب خلیج فارس به یزد در دست اقدام است، گفت: قرار است ظرف چند روز آینده، آب انتقالی خلیج فارس بصورت آب آشامیدنی به مخازن یزد منتقل شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 24 June 2022

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آب در استان با توجه شرایط خاص اقلیمی که شهر یزد دارد اظهار کرد: عملیات نهایی انقال آب خلیج فارس به شهر یزد در حال انجام است و انشاالله بزودی بصورت آب شرب در اختیار شهروندان عزیز یزدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آب انتقالی خلیج فارس قبلا هم وارد استان یزد شده بود اما بصورت صنعتی مورد استفاده قرار می گرفت که قرار است ظرف چند روز آینده، آب انتقالی خلیج فارس بصورت آب آشامیدنی به مخازن یزد منتقل شود و به امید خدا می توان در تابستان که بارها در طی سالیان گذشته شاهد قطع یا افت فشار آب بودیم و شهروندان عزیز یزدی هم گلایه زیاد داشتند کمتر شاهد این نارضایتی باشیم.

سیفی گفت: این اقدام نتیجه پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه یزد، استاندار ، نمایندگان مجلس، مسئولین شرکت آب منطقه ای، آبفا استان، شرکت چادرملو و سایر مسئولین مرتبط بوده که برای اولین بار آب خلیج فارس بصورت مصرف شرب به مخازن یزد وارد می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان تصریح کرد: ورود آب آشامیدنی خلیج فارس به یزد، می‌تواند نوید خبر خوب برای شهروندان یزدی باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار