مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یزدی‌ها همانند همیشه به اقدام خیرخواهانه پرداخته و کمک‌های خود را روانه زلزله زدگان افغانستانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 24 June 2022

دکتر محمدرضا حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کشور هزار بسته چادر، هزار بسته مواد غذایی و دو هزار موکب و تیم ۱۸ نفره امدادی و درمانی را با هواپیمای نظامی به مناطق زلزله زده افغانستان ارسال کرد.

وی افزود: تیم‌های امدادی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و همچنین چهار تیم واکنش سریع از استان‌های البرز و تهران در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به افغانستان اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شهروندان یزدی مثل همیشه می‌توانند خدمات خیری خود را در راستای اهداف بشردوستانه واریز کنند.

حرازی زاده در پایان خاطرنشان کرد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و همچنین کد دستوری #۱۱۲*۷۳۷* برای دریافت کمک‌های انسان دوستانه یزدی هاست تا مبالغ واریز شده به صورت مستقیم به دست زلزله‌زدگان افغانستانی برسد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی شش ریشتر بامداد چهارشنبه، حوالی شهر «خوست» در جنوب شرق افغانستان را لرزاند و بر اثر این حادثه تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر کشته و دو هزار نفر نیز زخمی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار