شهردار یزد:
شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری یزد با دستگاه قضا در استان، خواستار افزایش این تعامل به صورت علمی و فنی شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 24 June 2022

«ابوالقاسم محی‌الدینی» عصر پنچشنبه در دیدار با رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان یزد با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

وی بیان این که نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد، قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

محی‌الدینی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات مختلف کمیسیون‌های موجود احصا شده و تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می‌تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند.

وی افزود: این موضوع می‌تواند به وسیله یک نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون‌ها و حوزه های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد: قطعا این اتفاق هم رضایت‌مندی شهروندان را افزایش می‌دهد و هم جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافه و ایجاد مشکل برای بخشی از مردم را می‌گیرد.

محی‌الدینی در ادامه گفت: برخی پرونده‌های تخریب در کمیسیون‌ها صادر شده که دارای تناقضاتی است و می‌توان به وسیله افزایش تعامل با دستگاه قضا زمینه رفع این تناقضات را برطرف کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث قضائی ما در موارد مختلف نیازمند کمک‌های فکری مجموعه دادگستری استان یزد هم هستیم تا بتوانیم زمینه رفع مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان و بهترین حالت ممکن را فراهم آوریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار