امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به مسئله مالیات اصناف مختلف گفت: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 25 June 2022

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد رضا ناصری پیش از ظهر شنبه در دیدار با اصناف به مناسبت روز اصناف با اشاره به ولایی بودن و مؤمن بودن بازاریان استان یزد، اظهار کرد: مؤمن و متدین بودن و تلاش برای کسب روزی حلال از ویژگی‌های شاخص یک کاسب و بازاری است که به حمدالله این ویژگی در اصناف مختلف و قشر بازاری یزد دیده می‌شود.

وی افزود: کسبه‌های یزدی در زمینه پرداخت مالیات بسیار احساس مسئولیت می‌کنند و این امر برای آنها حائز اهمیت است ضمن اینکه اصناف همواره همپای نظام بوده‌اند و از هیچ کمکی به انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکرده‌اند.

امام جمعه یزد، شرایط سخت اصناف در زمان کرونا را ضربه‌ای سنگین به اصناف و اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: عنایت خدا، صبوری مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف به یکدیگر از عوامل مهم گذر از دوره‌های سخت است.

ناصری عنوان کرد: اصناف باید دست در دست هم دهند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس بر مردم حاکم شود و همچنین تعامل سازنده با یکدیگر و مردم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

وی مالیات را مسئله مهمی دانست و بیان کرد: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.

امام جمعه یزد افزود: تصاویر پخش شده در رسانه‌ها در مورد تجمع اقشار مختلف نسبت به شرایط اقتصادی، در شأن و منزلت ملت ایران و همچنین یزدی‌ها نیست و امید است با چاره اندیشی مسئولین و با برطرف شدن مشکلات اقتصادی دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

نماینده اصناف نیز در این نشست به بیان برخی از مشکلات اصناف از جمله کسادی بازار، مشکلات اصناف در پرداخت مالیات، آمادگی اصناف برای همراهی با مسئولان در حوزه‌های مختلف و … پرداخت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار