کد خبر: ۱۰۵۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ 25 June 2022

سالهاست سه‌راه تنگ چنار که محل تقاطع شهرستان‌های مهریز، تفت، خاتم و مروست است؛ جان آدم‌های بی‌گناه این مناطق استان را می‌گیرد تا ثابت کند فرمانداران و نمایندگان نالایق این شهرستان‌ها در ادوار مختلف با پول مردم از بیت مال هم نتوانستند به هواخواهی جان مردم، اقدام موثر و در خوری را در همراهی با دستگاه‌های ذی ربط انجام دهند.
چندماه پیش بود که با ورود و دستور استاندار یزد، اصلاح سه راه مذکور در دستور کار قرار گرفت تا به صورت ضرب العجل مشکل این تقاطع رفع و این محور ایمن گردد.
حال با گذشت ماه‌ها از دستور فاطمی و تعلل فرمانداران و مدیران از اجرای این دستور که بازهم منجر به فوت بسیار دیگری از شهروندان در سه راه مرگ شد، بالاخره با آخرین سانحه دلخراش و مرگباری که اتفاق افتاد، مدیران منطقه دست به اقدام و اصلاح سه‌راه زدند.
هرچند به نظر می‌رسد این اصلاح هندسی، آن صورت مسئله مرگبار قبلی را پاک کرده باشد اما با کاهش عرض جاده، نبود روشنایی و تابلوهای هشدار دهنده ترافیکی و البته عدم جانمایی دور برگردان برای خودروهایی که از محور شهرستان تفت در این تقاطع قصد عزیمت به حوزه شهرستان مهریز را دارند، باز شاهد رخداد اتفاقات ناگواری هستیم.
تابناک یزد تا رفع این معضل، در گزارش‌های آتی پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها: تنگ چنار ، تقاطع ، مرگبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار