مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اعلام کرد: سرانه ورزش کارگری استان با بهره برداری از چندین طرح تا پایان سال جاری افزایش قابل قبولی دارد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 26 June 2022

«محمدرضا فلاحتی» در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در ورزش کارگری وجود دارد، گفت: این اداره کل فضاهای ورزشی مناسبی برای امر ورزش کارگران در مرکز استان و اکثر شهرستان‌های استان دارد که می‌توان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها، برنامه‌های مشارکتی در حوزه ورزش برگزار کند.

وی با اشاره به این که تا پایان سال جاری چندین مجموعه به فضای ورزش کارگری استان اضافه می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده است، تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: در رشته‌های مختلف ورزش کارگری ورزشکاران مقام آور و مدال آور جهانی و کشوری در استان یزد دارید و این مهم می‌طلبد که با برنامه ریزی، ورزش را در جامعه کارگری استان که بیش از ۸۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهد، نهادینه کنیم.

این مسئول استانی ادامه داد: متاسفانه به علت کم تحرکی شاهد انواع بیماری‌ها همانند دیابت در سطح استان هستیم که وضعیت نگران کننده‌ای دارد و باید به سمتی گام برداریم که ورزش بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد.

وی با بیان این که هیئت ورزش کارگری استان در زمینه برگزاری همایش‌های کوهپیمایی بسیار فعال هست، تصریح کرد: در صورت واگذاری زمین به این اداره کل، آمادگی ساخت کمپ کوهنوردی مناسب در مسیر قله شیرکوه استان را اعلام می‌کنیم؛ کمپ مناسبی که امکانات بهداشتی و استراحتگاه مناسبی برای کوهنوردان را فراهم کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در این نشست «علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان یزد نیز با استقبال از برگزاری رویدادهای ورزشی به صورت اشتراکی همراهی خود و مجموعه ورزش و جوانان را اعلام کرد.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش ، کارگری ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار