مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: ایرانسل در زمینه تحول دیجیتال با زیست بوم ICT یزد همکاری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 26 June 2022

 محمدرضا پاکدل در جلسه هماهنگی برای توسعه ظرفیت ها، توانمندی‌ها و استفاده از تجربیات شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در توسعه زیست بوم ICT و دانش بنیان استان یزد، با اشاره به رتبه دوم استان در شاخص توسعه یافتگی فاوا گفت: یزد دارای ظرفیت بالایی در حوزه ICT و اقتصاد دانش بنیان است.


وی افزود: استان یزد از زیرساخت‌ها و مزیت‌های قابل توجهی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، پزشکی، گردشگری و تجارت الکترونیک برخوردار است و ظرفیت بالایی برای قرار گیری در اولویت برخورداری از نسل پنجم تلفن همراه (۵G)، طرح‌های هوشمند سازی، ایجاد شبکه اینترنت اشیا و توسعه شبکه پرسرعت با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بومی و ملی مانند شرکت ایرانسل دارد.


یوسف پور معاون شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل هم به تشریح راهکار‌های سازمانی ایرانسل در حوزه‌های خدمات ابری و امنیتی، اینترنت و خدمات ارتباطی، ارتباطات یکپارچه، اینترنت اشیا، هوشمندسازی صنایع و... پرداخت و در خصوص محصولات و خدمات قابل ارائه ایرانسل برای شهر هوشمند از جمله خدمات نظارت تصویری، مکان محور، شبکه‌های امن اختصاصی، حمل و نقل و کشاورزی هوشمند توضیحاتی ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار