استاندار یزد تاکید کرد؛
نشست هم اندیشی به منظور هدایت صحیح اعتبارات دولتی و کمک های مردمی به منظور ساماندهی مسائل مربوط به سیل اخیر به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 02 August 2022

«مهران فاطمی» در نشست هم اندیشی هدایت صحیح اعتبارات دولتی و کمک های مردمی به منظور ساماندهی مسائل مربوط به سیل اخیر، گفت: با توجه به قرارگیری در ماه محرم و پیشتازی هیئت های مذهبی استان در انجام امور خیر، باید از این ظرفیت برای جمع آوری منابع مالی به منظور کمک به مردم سیل زده استفاده شود.

وی در ادامه به نقش آفرینی گروه های مردمی در کلیه بحران ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا باید به طور ویژه از ظرفیت معتمدین محلات، پایگاه های محلی و سازمان های مردم نهاد برای امداد رسانی به مردم بهره گرفته شود تا مسائل و دغدغه های ایام پسا سیل هرچه سریع تر مرتفع شود.

استاندار با اشاره به نقش پر رنگ بانوان در مدیریت بحران، بر بهره گیری از توان بانوان علاقمند به مشارکت در مسائل مربوط به سیل تاکید کرد.

وی همچنین از بازگشایی سامانه خسارت ارزیابی سیل یزد از صبح دیروز به منظور جمع آوری اطلاعات تمامی خسارت دیدگان و برآورد خسارت های وارده خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی با بیان اینکه گروهی از آسیب دیدگان را مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت بهزیستی و کمیته امداد برای بازسازی منازل مددجویان بهره گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار