مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: تقویت و حمایت از رشته کشتی جزو اولویت است که با همکاری هیات‌ها و همراهی پیشکسوتان پیگیری و اقدام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 02 August 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا پورسلمان روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان که با حضور اعضا برگزار شد، افزود: رشته کشتی جزو رشته‌های مزیت‌دار و دارای اولویت استان است که امیدواریم با درایت و دانش‌افزایی رییس جدید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی به اهمیت برنامه‌ریزی، آموزش، همدلی و استعدادیابی برای توسعه و تقویت کشتی استان اشاره کرد و با قدردانی از تلاش‌های گذشته ادامه داد: با وجود ساختار و زیرساخت های موجود و آموزش مربیان شاهد اتفاقات خوبی در زمینه این رشته خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان: تقویت رشته کشتی در اولویت یزد است

این مسئول به ظرفیت‌های خوبی که در تمامی رشته‌های ورزشی به خصوص کشتی در یزد وجود دارد اشاره کرد و یادآور شد: برای رسیدن به جایگاه مناسب در سطح کشور باید همه اعضا و علاقه‌مندان بیش از گذشته با همت و تلاش مضاعف رسالت خود را انجام دهند.

پورسلمان بیان کرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت کشتی استان است و باید پیشکسوتان در کنار مربیان، داوران و ورزشکاران با همراهی و حمایت مادی و معنوی مسئولان برای تحقق اهداف و جلب و ارتقای این رشته مهم بیش ار قبل برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

در این مجمع مجید ذهبی توانست با کسب ۲۷رای از ۲۷ رای مآخوذه برای چهار سال هدایت هیات کشتی استان یزد را برعهده گیرد و همچنین ۲ عضو هیات رئیسه، نایب رئیس، خزانه دار و بازرس هیات انتخاب شدند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار