استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به خسارت‌های بارش‌های سیل آسای اخیر استان، از عزم جدی استان جهت تجمیع توان و ظرفیت بخش‌های مردمی، دولتی و بخش خصوصی برای بازگشت زندگی اهالی تمامی شهرستان ها به حالت عادی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 03 August 2022

«مهران فاطمی» در حاشیه سفر به تعدادی از روستاهای سیل زده شهرستان تفت، در جمع خبرنگاران شهرستان تفت را یکی از شهرستان ها متحمل خسارات جدی در جریان سیل اخیر دانست و گفت: متاسفانه بارش های سیل آسای اخیر به ابنیه و زیرساخت ها، منازل مسکونی، قنوات، بندها و سیل بندها، بخش کشاورزی و بخش هایی از بافت تاریخی و بخش عمده ای از بافت فرسوده شهرستان آسیب زده است.

وی در ادامه با اشاره به احصای مسائل و مشکلات ناشی از وقوع سیل در خلال بازدیدهای انجام شده از شهرستان تفت، اظهار کرد: به منظور تسریع در عملیات خدمات رسانی به مردم و حل ابعاد مختلف وقوع سیل در شهرستان تفت، روز جمعه جلسه ویژه‌ای با حضور مدیران دستگاه ها و بخش های مردمی برگزار و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

استاندار یزد همچنین به درگیری کلیه شهرستان‌های استان با مسئله سیل اشاره و خاطرنشان کرد: عزم جدی استان بر تجمیع توان و ظرفیت بخش های مردمی، دولتی و بخش خصوصی جهت بازگشت زندگی مردم به روال عادی در کوتاه ترین زمان ممکن و جبران خسارت ها در حد توان و در قالب فرآیندهای موجود است.

فاطمی با بیان اینکه فرآیند مذکور، فرآیندی کوتاه مدت نیست، افزود: تمام اهتمام خود را برای خدمات رسانی به مردم و کاهش آلام آن ها در حداقل زمان به کار خواهیم بست.

وی در بخش پایانی سخنانش به درگیری ۱۷ استان دیگر با بارش های سیل آسا و سیل اشاره و از همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعات، گروه های مردمی و نظامی و انتظامی و کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان قدردانی کرد.

استاندار یزد در سفر امروز خود به شهرستان تفت با حضور در روستاهای دشتک سفلی و نصرآباد از نزدیک روند امداد رسانی به اهالی این روستاها را مورد بررسی قرار داد. همچنین از سیل بند صادق آباد و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بازدید کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، سیل ، سفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار