مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اقدام‌های بهداشت و درمان هلال احمر برای کاهش آلام مردم سیل‌زده یزد، ویزیت رایگان بیش از ۶۰ نفر از سیل زدگان توسط تیم‌های پزشکی این جمعیت در استان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 03 August 2022

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در این باره اظهار کرد: معاونت بهداشت و درمان هلال احمر یزد به دنبال جاری شدن سیل در استان و اسکان سیل زدگان در مدارس، با هدف استمرار ارائه خدمات درمانی در شرایط اضطراری و کاهش آلام مردم سیل‌زده، اقدام‌های درمانی و ویزیت رایگان را به آسیب دیدگان سیل انجام داد.

وی افزود: بعد از اسکان اضطراری این افراد، تیم درمانی و پزشکی معاونت بهداشت و درمان هلال احمر با حضور پزشک عمومی و تخصصی توانبخشی در دو محل مدرسه وطنچی و مدرسه ام البنین، بیش از ۶۰ نفر را ویزیت و دارو رایگان داده شد.

حرازی زاده بیان کرد: در همین راستا دو نفر پس از ویزیت به دلیل وخامت حال با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی عنوان کرد: این اقدام‌ها بنا به نیاز در روزهای آینده به صورت متناوب و دوره ای و با حضور ماما، روانشناس و پرستارو پزشک متخصص و عمومی و غیره در محل های اسکان اضطراری سیل زدگان ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط مردم پایدار باشد، عوامل جمعیت هلال احمر خدمت رسانی را ادامه خواهند داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار