فرماندار یزد:
فرماندار شهرستان یزد گفت: سیل اخیر نشان داد که در تجهیزات شهری نیازمند و ارتقای ماشین آلات و لجستیک شهر است.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 04 August 2022

«سید محمد رضا مدرسی» امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم و قدردانی از اقدامات کم نظیر مجموعه شهرداری در سیل اخیر شهر یزد، از زحمات یکساله شورای ششم شهر یزد قدردانی کرد.

وی بابیان این که شهر یک موجود زنده و پویاست که باید سلایق و مطالبات همهه اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد، حضور نمایندگان مردم در محلات مختلف شهر در جریان سیل اخیر و همچنین مدیران دیگر بخشها که به صورت آشکار و پنهان در این رویداد تلاش کردند، قدردانی کرد و آن را ستود.

مدرسی با اشاره به تجربه حضور خود در شورای اسلامی شهر، گفت: سیل اخیر نشان داد که در تجهیزات شهری نیازمند تجهیز هستیم و این نیاز به تامین اعتبار به همت مسئولان شهرداری و همکاری مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس جهت ارتقای ماشین آلات و لجستیکی شهر دارد.

وی بر لزوم تقویت و بازسازی بندهای خاکی به عنوان سنگرهای شهر تاکید کرد.

فرماندار یزد تامین و تقویت استانداردهای زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی شهر به ویژه در بخش بانوان را جزو مطالبات جدی شهروندان خواند و گفت: باید با اهتمام شهرداری برای برآوردن کردن این مطالبه در زمان باقیمانده از عمر این دوره از شورای اسلامی شهر تلاش جدی شود.

وی وحدت رویه موجود در بین اعضای شورای ششم را از ویژگی‌های شاخص این دوره ذکر کرد و گفت: در عین حال شورای ششم با وجود همراهی و اقدامات فراوانی که صورت داده است، از مظلومیت خاصی برخوردار است و متاسفانه در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت مطلوبی به عملکرد و خدمات شورا پرداخته نشده است.

مدرسی انعکاس مطلوب دستاوردها و خدمات در عین بازتاب محدودویتها و کاستی شورای شهر را در تقویت اعتماد و رضایت مردمی موثر خواند و خواستار انعکاس یک سال فعالیت شورای ششم در رسانه‌ها شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار