دادستان یزد تاکید کرد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به ظرفیت عظیم مجالس اهل بیت (ع) گفت:اگر ما بر بحث آسیب های اجتماعی متمرکز هستیم باید از ظرفیت مجالس و منابر و هیات ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 07 August 2022

«محمد رضا حدادزاده» در آیین تکریم ومعارفه دادستان شهرستان اردکان گفت: اگر کارکرد های هیئات در رفع اختلافات و پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد مرضی رضای خداوند و اهل بیت هم خواهد بود.

وی با اشاره به تعدد وظایف دادسرا و کمی عده و عُده در این مجموعه گفت: قطعا وظایف مغفولی در مجموعه دادسرا وجود دارد که پرداختن به آن نیازمند همت و پشتیبانی مدیران ارشد شهرستان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: امروز مساله ای در شهرستان اردکان مهمتر از مسائل اجتماعی نیست از جرام پیدا چون سرقت تا برخی از آسیب های پنهان چون خودکشی و برخی از مسائل حوزه اطفلال و نوجوانان که حل آن ها نیازمند بهره گیری از فرصت های موجود در شهرستان به ویژه رسانه ها و مردم است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی و سمن ها در حل مسائل و آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر مشارکت مردم،سمن ها و رسانه ها استفاده نشود شاید تلاش مسئولان به تنهایی منشا اثر نباشد.

حدادزاده با بیان اینکه در هر کسوتی باید در قبال مسئولیتی که بر عهده داریم مسئولیت پذیر باشیم افزود: نقد رسانه ها از مسئولین اقدامی موثر در اصلاح امور است اما خود رسانه ها هم باید توجه داشته باشند که اگر نوشته و نقد آن ها باعث رفع یک مشکل نشود و بر مشکلی بیافزاید باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: در حوزه اردکان رسانه ها فعال هستند و اقدامات خوبی دارند اما اگر این ظرفیت معطوف به حل مشکلات شهرستان و افزایش همدلی ها نشود برکات آن به شهرستان نخواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: هر اتفاق مبارکی که قرار باشد در شهرستان رقم بخورد بدون همدلی میسر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، در این مراسم از زحمات مهدی حسن پور در مدت سه سال تصدی سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان تقدیر و محمد علی دشتکیان به عنوان دادستان جدید این شهرستان منصوب شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دادستان ، منابر ، مجالس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار