مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد: تاکنون ۶۰ درصد درخواست واحد‌های ثبت نام شده در سامانه اعلام خسارت سیل شهرستان یزد بررسی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 07 August 2022

علیرضا نادریان زاده در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: همکاران ما در بنیاد مسکن پس از عادی شدن شرایط در شهر یزد و شهرستان‌ها اقدام به ارزیابی واحد‌های آسیب دیده کردند.ثبت نام ۳۵۰۰ نفر در سامانه اعلام خسارت سیل یزد


وی افزود: حجم خسارت در شهرستان‌ها پایینتر بود و بر این اساس جمع بندی نهایی تا سه روز آینده صورت می‌گیرد، اما در شهر یزد با توجه به حجم خسارت‌ها و پراکندگی واحد‌ها شهروندان همچنان ثبت نام ادامه دارد و ارزیابان نیز به بررسی می‌پردازند.


مدیرکل بنیاد مسکن استان درباره اعتبار جبران خسارت‌ها تصریح کرد: بحث تامین اعتبار و مصوبه هیئت دولت از سوی وزارت کشور انجام می‌گیرد، ولی مدیریت بحران استانداری و بنیاد مسکن در حال پیگیری بوده و پیش نویس هم تهیه شده و منتظر مصوبه هیئت دولت، تامین اعتبار و ابلاغ آن هستیم.


وی اظهار داشت که جبران خسارت در بخش مسکونی، تجاری و معیشتی یعنی وسایل زندگی صورت می‌گیرد و مبلغی به صورت تسهیلات قرض الحسنه و مبلغی نیز به صورت بلاعوض خواهد بود.


نادریان زاده از ثبت نام ۳۵۰۰ نفر در سامانه جبران خسارت شهر یزد و ارزیابی ۶۰ درصد واحد‌های خسارت دیده خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که همه خسارت دیده‌ها ثبت نام کرده اند، اما اگر کسانی هستند که از ثبت نام عقب افتاده اند، می‌توانند عدد یک را به سامانه ۱۰۰۰۶۱۱۱ ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار