عملیات جستجو و نجات فرد گم شده در روستای رشکوئیه بعد از ۱۰ ساعت عملیات سخت و نفس گیر با پیداشدن فرد مفقود شده توسط تیم های امدادی و مردمی پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 10 August 2022

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» اظهار کرد: بنا به گزارش داده شده مبنی بر مفقوی یک خانم ۳۰ ساله در روستای رشکوئیه منطقه گاریزات بلافاصله تیم‌های جستجو و نجات هلال احمر شامل تیم واکنش سریع از یزد و یک تیم امدادی از دفتر نمایندگی هلال احمر نیر با دو خودرو امدادی و یک موتور امدادی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی گفت : با کمک نیروهای محلی و بسیج و دیگر عوامل و ارگانهای امدادی کار جستجو و نجات فرد گم شده که یک خانم ۳۰ ساله بود را آغاز و خوشبختانه تلاش مجموعه عوامل حاضر در منطقه به بارنشست و پس از ۱۰ ساعت جستجو فرد مذکور در فاصله ۴۰ کیلومتری روستا پیدا و تحویل خانواده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد، حرازی زاده ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی در صحنه و موفقیت آمیز بودن عملیات که باعث خوشحال شدن یک خانواده شد، خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هلال احمر ، نجات ، مفقود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار