مدیرکل امور اقتصاد و دارایی یزد با تبیین برخی شاخص های اقتصادی استان یزد گفت: در حوزه اقتصادی رویکرد برخی از رسانه‌ها تنها محدود به انتشار و برجسته‌سازی اخبار منفی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 10 August 2022

محمد دهقان منشادی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد، مباحث اقتصادی را از موضوعاتی عنوان کرد که شهروندان نسبت به آنها حساسیت دارند و اخبار این حوزه را دنبال می کنند و افزود: در انتشار اخبار رسانه های باید تلاش کنند تا با ارائه تحلیل درست نسبت به مسایل اقتصادی ، از فضای تک قطبی اخبار منفی عبور کنند.

دهقان منشادی تصریح کرد: در گزارش های ماهانه که در زمینه تورم منتشر می شود، برخی رسانه ها فقط نقاط منفی را برجسته می کنند و اصلا به نقاط مثبت توجه نمی شود این در حالی است که به عنوان مثال استان یزد در حوزه خوراکی ها، جزء ۱۰ استان ارزان کشور و با کمترین نرخ تورم کشور است و در بخش حمل و نقل نیز این استان از ارزان ترین استان های کشور محسوب می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی یزد اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی که بخش قابل توجهی از آن ناشی از تحریم هاست، نکات مثبت و دستاوردهای اقتصادی نیز باید از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف در فرایند فعالیت های رسانه ای با هم دیده شود.

وی از تعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در زمینه انتشار اخبار حوزه اقتصادی قدردانی کرد و گفت: این رسانه به عنوان یک رسانه مرجع رویکردی حرفه‌ای را اتخاذ کرده است و غیر از این نیز از ایرنا انتظار نمی رود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار