رئیس جدید هیات بوکس یزد انتخاب شد
مجمع هیات بوکس استان یزد، «ناصر رحیمی فرد» را به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 11 August 2022

مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان یزد با حضور «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس، «علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی «ناصر رحیمی فرد» تنها نامزد سکانداری هیات بوکس استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب 10 رای از 16 آراء ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین نایب رئیس، خزانه دار، خبره ورزشی، دو عضو هیات رئیسه و بازرس هیات نیز با رای اعضاء مجمع انتخاب شدند.

«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس در این مجمع با تقدیر از زحمات چند ساله بهجتی رئیس سابق این هیات گفت: باید برای ارتقاء بوکس در استان یزد تلاش شود و این کار رئیس و اعضاء جدید هیات بوکس استان است تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها بوکس یزد را ارتقاء دهند.

وی افزود: فدراسیون این آمادگی را دارد تا دوره های مربیگری و داوری را به صورت کاملا رایگان در این استان برگزار کند تا مربیان مجرب و با دانشی تربیت شوند چرا که نیروی انسانی لازمه و سرمایه اصلی توسعه رشته بوکس خواهد بود.

ثوری ادامه داد: همچنین این آمادگی وجود دارد با فراهم کردن زیرساخت های مناسبت اردوهای تیم های ملی را نیز در استان یزد برگزار کنیم و مربیان تیم ملی به صورت دوره ای برای استعدادیابی و آموزش به یزد سفر کنند.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به وضعیت بوکس ایران گفت: با توجه به اینکه قدرت های اول بوکس دنیا کشورهای آسیایی هستند ، کسب مدال در مسابقات بسیار سخت است اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی میکردیم در بازی های آسیایی چند مدال رنگارنگ کسب کنیم که متاسفانه بازی ها به تعویق افتاد و همچنان اردوهای تیم ملی ادامه پیدا خواهد کرد تا نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب کنیم.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این مجمع گفت: بوکس استان یزد باید در مسیر تازه ای قرار گیرد و با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی زمینه رشد و گسترش این رشته فراهم شود.

وی افزود: انتظار می رود همه اهالی بوکس استان همدل و همراه با رئیس جدید هیات برای ارتقاء این رشته تلاش کنند و نگذارند این رشته از مسیر خود خارج شود و اعضاء جدید هیات برای توسعه زیرساخت های این رشته ، استنعدادیابی ، ارتقاء دانش مربیان و داوران برنامه عملیاتی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا برای ساخت خانه بوکس استان زمینی در اختیار هیات قرار دهیم و کار ساخت آن با مشارکت خیرین و بخش خصوصی آغاز و نهایی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان یزد، در پایان این مجمع با اهدای لوح سپاس از زحمات چندین ساله محمدرضا بهجتی رئیس سابق هیات بوکس استان یزد تجلیل بعمل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار