یس دانشگاه علم و هنر از آغاز فعالیت پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری همانند سنوات گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 13 August 2022

«محمود اشعاری» ضمن اشاره به این که دانشگاه علم و هنر هر ساله همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، برای چندمین سال متوالی به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خویش، اقدام به برگزاری رایگان مشاوره انتخاب رشته با حضور مجرب ترین اساتید استان می‌کندو

وی همچنین ابراز کرد: دانشگاه علم و هنر در راستای کاهش دغدغه خانواده ها و داوطلبان و رفاه حال خانوادههای آنان در انتخاب رشته تحصیلی، طبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری مشاوره رایگان با مشاورین برجسته استان کرده است.

اشعاری افزود: دانشگاه علم و هنر با توجه به سابقه چندین ساله خود توانسته، علاوه بر دانش‌آموزان استان یزد، سایر داوطلبان کنکور را از جای جای کشور، به مرکز مشاوره خویش جذب کرده و با حضور مشاوران برجسته و تراز اول استان، داوطلبان به صورت انفرادی تحت مشاوره تحصیلی قرار می‌گیرند.

به گفته این مسئول، همچنین جهت تسهیل در انتخاب رشته داوطلبان، چندین کارگاه آموزشی توسط دانشگاه و با همکاری تخصصی مرکز مشاوره علم و هنر برگزار شده است و برخی از این کارگاه‌ها شامل برگزاری منظم کارگاه‌های مهارتی برای کلیه مشاوران مدارس استان با هماهنگی آموزش و پرورش و همچنین کارگاه هایی برای داوطلبان کنکور و خانواده‌هایشان با حضور مشاوران ارشد استانی و مسئولان سازمان سنجش به منظور آشنایی با انتخاب رشته داوطلبان به صورت حضوری و آنلاین بوده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

اشعاری در پایان تاکید کرد: متقاضیان جهت ثبت نام و نوبت دهی برای مشاوره می‌توانند از طریق وب سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir مراجعه و نوبت دریافت و جهت کسب اطلاعات بیشتر از شماره تماس های ۳۸۲۶۴۰۹۹ - ۰۳۵ تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار