معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: یکی از وظایف مهم مدیران این است که ضمن پاسخگویی به شهروندان دسترسی آحاد مردم به آنان و خدمات مورد انتظار از دستگاه‌ها باید آسان شود تا مطالبات برحق و قانونی شهروندان در ابعاد مختلف محقق شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 13 August 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی شاه حسینی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمتگزاری به شهروندان که جزو اهداف اصلی دولت سیزدهم است بیش از گذشته محقق شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات و برپایی میزهای ارتباط مردمی در دورترین و محروم‌ترین نقاط از روستاها و شهرها برای بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات با حضور مسئولان نقش مهمی در امیدآفرینی و کاهش آلام شهروندان دارد.

شاه حسینی با بیان اینکه دشمنان، نظام اسلامی را مورد هجمه خود قرار می دهند، اظهار کرد: مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب به صورت واقعی و به دور از بزرگ نمایی اقدام کنند و بر تمامی کارگزاران نظام اسلامی و انقلابی واجب است که به معنای کامل کلمه برای حل نیازها و پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش کنند.

 

فرماندار مهریز نیز با تبیین اهمیت حضور مسئولان در میدان عمل با کار جهادی و انقلابی، بر پیگیری مطالبات مردم در شهر و مناطق روستایی در ابعاد مختلف با سعه صدر تاکید کرد و تداوم آن را خواستار شد.

محمد دهقان بنادکی از همراهی خوب مردم با مسئولان شهرستان که در تمامی شرایط با وحدت برای تحقق اهداف دولت در تلاش هستند، قدردانی کرد و افزود: حضور میدانی و بررسی مطالبات بر حق مردم جزو وظایف مسئولان دولت انقلابی است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم تمامی مدیران در هر پست، مقام و موقعیتی که هستند باید تمامی وقت خود را صرف تحقق اهداف نظام و انقلاب که همان خدمت به مردم مومن و فداکار است صرف کنند.

دهقان اظهار کرد: در نظام اسلامی تعطیلی کار و فعالیت معنا ندارد و باید همه با همدلی، کار جهادی و احساس تکلیف بیش از گذشته در خدمت مردم و تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

وی با تبیین اهمیت و نقش خبرنگاران در انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا بیش از گذشته ارتباط خود را با فعالان رسانه تقویت کنند .

 

امام جمعه مهریز نیز در این جلسه رسیدگی به مطالبات آحاد مردم را با روحیه جهادی و انقلابی، جزو وظایف مهم در دولت سیزدهم برشمرد که باید بیش از گذشته همه متولیان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: دولت سیزدهم با حضور در میدان عمل به بررسی مسائل و مشکلات و پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم در اقصی نقاط کشور می پردازد که عملی ارزشمند و موجب اعتماد و امید در جامعه شده است.

وی اظهار کرد: این روحیه و رویه که کار مهم، موثر و ضروری است و جزو اهداف و برنامه‌های محوری دولت محسوب می‌شود، باید بیش از گذشته در شهرستان تقویت شود.

محی الدینی در خصوص مشکلات اقتصادی مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر گفت: مدیران تمامی وقت خود را صرف رسیدگی به این مشکلات و حل و فصل امور و تحقق اهداف دولت و نظام در محرومیت زدایی کنند.

در پایان این جلسه از مدیران فعال دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان که در سیل اخیر وظایف خود را برای پیشگیری و کاهش آلام و خسارت ناشی از جاری شدن آن انجام دادند با لوح سپاس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار