عضو موسسه پژوهشی امام‌(ره):
عضو هیات علمی موسسه آموزشی، پژوهشی امام‌خمینی (ره) گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران در مهمترین تریبون سیاسی دنیا در مجمع عمومی سازمان ملل با شجاعت و درایت صدای رسای عدالت خواهی و آزادمنشی ملت قهرمان ایران را به گوش جهانیان رساند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 26 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش یکشنبه شب در جمع مردم در مسجد فاطمه‌ الزهرا(س) شهر یزد افزود: دکتر رییسی در سخنرانی خود به خوبی از حقوق مسلم ملت ایران در بخش‌های مختلف دفاع و خواستار مجازات عاملان شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی شد.

وی با قدردانی از شخص رییس جمهور به دلیل طرح مواضع انقلابی همراه با صلابت و درایت در این مجمع اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های جهانی برای رساندن صدای رسای مردم با بصیرت ایران به عالمیان بسیار مهم و ارزشمند است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها نمی‌خواهند قوت‌های نظام، انقلاب و دولت مطرح و تبیین شود ادامه داد: باید مردم و نسل جوان را در جریان اقدامات و فعالیت‌های گسترده انقلاب شکوهمند اسلامی که به رغم تحریم‌ها ادامه دارد قرار داد.

روانبخش اظهار کرد: دشمنان که چشم دیدن نظام اسلامی را ندارند به اشکال مختلف سعی می‌کنند موفقیت‌های انقلاب در ابعاد مختلف با وجود جنگ تمام عیار دشمنان به گوش مردم نرسد.

وی یادآور شد: حوادث اخیر در کشور با هدف جلوگیری از بیان موفقیت‌های داخلی و خارجی کشور صورت گرفت که نمونه بارز آن برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال بود.

وی اظهار کرد: دشمن همواره سعی دارد تا قوت‌های کشور و دولت به گوش مردم نرسد بنابراین با ایجاد فتنه و آشوب برای رسیدن به اهداف خود تلاش جدی دارد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی‌(ره) بیان کرد: به رغم تمامی توطئه‌هایی که تاکنون دشمنان در ابعاد مختلف علیه مردم و کشور انجام دادند به خاطر روحیه انقلابی و بصیرت مردم و مسئولان تمامی ترفندها منجر به شکست شده است.

روانبخش به اهمیت جهاد تبیین در کشور بر اساس توصیه‌های موکد مقام رهبری اشاره کرد و گفت: باید ثمرات نظام و خدمات دولت به نحو مناسب به گوش مردم و جوانان برسد و روحیه امید تقویت شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار