استاندار یزد ضمن استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی، گفت: حوزه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی باید در مسیر احیا و برجسته سازی ارزش های دینی و ملی، آرمان های انسانی و فضائل اخلاقی و خوبی ها قرار گیرد تا شاهد تاثیرگذاری آن بر برخی رفتارهای جامعه باشیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 26 September 2022

«مهران فاطمی» در نشست تخصصی با اعضای انجمن موسیقی جهت‌گیری کلی استان در زیست بوم فرهنگ و هنر را ایجاد شرایط مناسب جهت رشد و بالندگی استعدادها و فعالان این بخش عنوان کرد و افزود: حوزه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی باید در مسیر احیا و برجسته‌سازی ارزش‌های دینی و ملی، آرمان‌های انسانی و فضائل اخلاقی و خوبی‌ها قرار گیرد تا شاهد تاثیرگذاری آن بر برخی رفتارهای جامعه باشیم.

وی با اشاره به اهتمام جدی استان به تقویت این بخش و حمایت از فعالان آن، گفت: در این زمینه ضمن ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان، سالن‌های مناسب موجود در استان احصا و در اختیار گروه‌های هنری قرار می‌گیرد.

استاندار بر احصاء اراضی مناسب جهت ایجاد مراکز مختص موسیقی جهت واگذاری آن در قالب فرآیندهای قانونی و نیز حمایت از استعدادها و فعالین شهرستانی تاکید و نوید تکمیل و بهره برداری از برخی از طرح‌های فرهنگی هنری استان تا دهه فجر امسال و انتفاع انجمن موسیقی استان از ظرفیت آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا و به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی استقبال و عنوان کرد: جلسات مربوط به این مهم که نشان استانی و جهانی یزد خواهد بود، برگزار و هماهنگی‌ها و فرایندهای لازم انجام و طی و تهیه ساز و کارهایی جهت استفاده از ظرفیت تئاتر و موسیقی یزد در برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان انجام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار