رئیس سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد؛
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران با اشاره به تدوین سند اعتلای بسیج برای گام دوم انقلاب، آن را بسیج همه مردم خواند و بر جذب تمام جامعه بدون هیچ نوع تبعیضی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 28 September 2022

سردار «محمد زهرایی» امروز چهارشنبه در کارگروه بسیج سازندگی استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گام دوم انقلاب را نماد بلوغ و بالندگی انفلاب خواند و رفتار با تدبیر را برای یک انقلاب بالنده مورد انتظار دانست و گفت: تمام ارکان نظام و دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه‌های خود را با گام دوم انقلاب تطبق دهند.

وی با اشاره به گام دومی شدن بسیج در قالب سند اعتلای بسیج، تصریح کرد: بسیج گام دوم، بسیج همه مردم است و مقام معظم رهبری ذیل سند تعالی بسیج فرمودند؛ بسیج پاره تن مردم است لذا در گام دوم انقلاب به دنبال قشر خاکستری جامعه هستیم و هیچ تبعیضی در این رابطه و برای جذب این بخش از جامعه نخواهیم داشت.

این مسئول گام سوم انقلاب که در حال انجام است را دولت سازی انقلابی خواند و افزود: خوشبختانه دولت انقلابی نیز در همین راستا حرکت می کند و بخش مردم پایه شعارهای دولت را باید بسیج بپذیرد.

وی اتفاقات تلخ اخیر را نشان از گسست نسلها دانست و گفت: باید به نسل جدید توجه ویژه به ویژه دانش اموزان داشته باشیم و آینده نیز برهمین اساس ما را قضاوت خواهد کرد.

سردار زهرایی از تدوین طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در بسیج سازندگی خبر داد و گفت: خوشبختانه ریاست جمهوری این طرح را قبول کردند و اکنون جلسات مشترکی را در قالب این طرح دنبال می کنیم.

وی از جمله این طرح‌های مشارکتی بسیج سازندگی و دولت را احیای یکهزار واحد راکد صنعتی خرد و متوسط، حمایت از صندوق‌های قرض الحسنه، نصب 110 هزار پنل خورشیدی، تامین آب شرب 7138 روستا و تعمیم آن به 16 هزار روستا، آبخیزداری و آبخوانداری برای 10 هزار روستا و همچنین ساخت 40 هزار واحد مسکن محرومین روستایی که تا پایان سال 10 هزار مورد آنها به بهره برداری خواهد رسید، ذکر کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بپذیرند که برخی از بخشهای جامعه اکنون دچار آسیب شده و نیاز است در کمکهای مومنانه اهتمام و استمرار داشته باشیم که به زودی مرحله جدیدی از کمکها را به عنوان مسکنی برای اقشار بی بضاعت خواهیم داشت.

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: باید به دنبال ایجاد فناوریهای خاص و مولود انقلاب باشیم و همچنان در انتظار فناوریهای وارداتی از سالهای گذشته باقی نماینم و به نظر این جنس از فناوری را در اقتصاد مقاومتی کم داریم که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار