استاندار یزد با تشریح اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و تاکید رییس جمهور بر عمل به تعهدات برای اجرای این طرح گفت: پروژه های اجرای این طرح باید مهمترین اولویت عمرانی همه فرمانداران استان باشد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 29 September 2022

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان طرح نهضت ملی مسکن را از پروژه های بزرگ عمرانی استان دانست و افزود: برنامه ریزی های لازم برای پایش مستمر و دوره ای از اجرای این طرح انجام و تصمیمات لازم در محل هر طرح متناسب با شرایط آن طرح گرفته می شود.
وی اظهارکرد: رییس جمهور در همه جلسات بر صادق‌الوعد بودن و شفاف سخن گفتن مسوولان دولت با مردم تاکید دارد لذا باید وفاداری به تعهدات ، اجرای مطالبات مردم و سرعت بخشی به امور در اولویت قرار گیرد.
فاطمی خطاب به فرمانداران گفت: این طرح ملی باید با شتاب مناسب در استان به نتیجه برسد، طرح هایی که آماده سازی آنها انجام شده است به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
استاندار یزد تلاش بیشتر بخش های مختلف به خصوص در زمینه دریافت مجوز لازم در حوزه مسکن ملی استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در جریان سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان لازم است همه آماده سازی ها در این زمینه انجام و مصوبات این جلسه نیز پیگیری شود.

وی در ادامه ضمن تبیین مشکلات ۲۰۰ واحد طرح مسکن فاطمیه یزد، تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر مسائل مربوط به این واحدها که موجب نارضایتی و گلایه برخی از خریداران شده را مورد تاکید قرار داد.

حدود ۶۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در یزد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار