سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهروندی به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و همین میزان اعتبار برای توسعه فرهنگی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 01 October 2022

حجت الاسلام «سید ناصر حیدری» در جلسه علنی شورا راجع به این موضوع اظهار کرد: حمایت و افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی شهروندان مورد توجه شورای ششم است ولی باید برای انگیزه مردم به خصوص جوانان در این زمینه مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

وی در این خصوص افزود: در این خصوص مازاد ارزش افزوده به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اختصاص یافته است.

به گفته وی، با موافقت اعضای شورا قرار است ۱۰ میلیارد تومان از مبلغ اختصاص یافته سهم ورزش و ۱۰ میلیارد تومان سهم برنامه‌های فرهنگی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: این اعتبار در توسعه فرهنگی و ورزش شهروندی هزینه می‌شود، از جمله حمایت از هئیت‌های ورزشی که بازوان ورزش همگانی در سطح شهر است و برای ایجاد هر رویداد ورزشی، حمایت و همراهی این هئیت‌ها لازم است.

وی افزود: بخش دیگری از این بودجه برای ورزشکاران در زمینه‌های مختلف ورزشی اختصاص می‌یابد. همچنین عملیات زیر ساخت و آماده‌سازی دو ورزشگاه در محلات شهر در دستور کار است.

به گفته‌ی حجت الاسلام حیدری، در زمینه فرهنگی نیز ۱۰ میلیارد به سرانه فرهنگی اضافه شد که قرار است بعد از تعامل و گفت‌وگو با دستگاه‌های فرهنگی در زمینه فرهنگی استفاده شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اعتبار ، ورزش ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار