رییس پلیس راهور یزد خبر داد/
رییس پلیس راهور استان یزد علت ترافیک سنگین و راهبندان در اغلب نقاط شهر یزد در صبح امروز شنبه را نبود سرویس عمومی ایاب و ذهاب برای دانش اموزان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 01 October 2022

سرهنگ مهدی زارع روز شنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در زمینه وضعیت ترافیک شهر در روز شنبه و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاهها افزود: بسیاری از دانش آموزان با استفاده از وسایل شخصی والدین خود به مدرسه منتقل می شوند و همین بر حجم ترافیک خیابان های کم‌عرض شهر یزد می‌افزاید.

وی بازگشایی همزمان مدارس و دانشگاهها را دلیل دیگر ترافیک و راهبندان سنگین امروز در شهر یزد اعلام کرد و یادآور شد: طبق پیش بینی‌هایی که از قبل داشتیم برخی از معابر شهر یزد که همیشه پر رفت و آمد است امروز شنبه از ترافیک سنگین تری برخوردار بود.

به گفته وی راهبندان و شلوغی خیابان تا ساعت هشت و ۴۵ دقیقه صبح ادامه داشت و پس از آن اندکی از بار ترافیک کاسته شد.

سرهنگ زارع، معابری که شاهد اوج ترافیک بودند را بلوارهای شهید قندی، دانشگاه، آیت الله خامنه ای، پاکنژاد، دانشجو و ۱۷ شهریور و میدانهای اطلسی، دانش اموز، باهنر ، معلم و امام حسین(ع) اعلام کرد.

وی تاکید کرد: لازم است مسوولان ذیربط، تدبیری اساسی برای تامین سرویس عمومی مدارس که عامل اصلی ترافیک صبحگاهی و ظهرگاهی در شهر یزد است بعمل آورند.

وی همچنین از وقوع برخی تصادفات جزئی و خسارت های اندک به برخی از خودروها در معابر شهر یزد در روز شنبه خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار