خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی شهر یزد مورد بهره برداری قرار گرفت، سیستمی که به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد امکان بازیافت بیش از ۷۰ درصد زباله شهر یزد را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 03 October 2022

«عزیزالله سیفی» در مراسم بهره‌برداری از خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی و رونمایی از دو دستگاه سمی تریلر پیشرفته، گفت: هرچه زباله ها بیشتر جمع آوری و بازیافت شود، شهری تمیزتر و زیبا تر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای بازیافت بیشتر و تخصصی‌تر، مقدمات، تجهیزات و تأسیساتی باید فراهم شود تا به صورت کامل بازیافت صورت پذیرد و حالا با راه‌اندازی خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی این کار بیش از پیش و به صورت تخصصی صورت می‌گیرد.

به گفته سیفی، شهرداری یزد از سال های گذشته به دنبال چنین دستگاه پردازشی بوده است و اکنون جدید ترین و مدرن ترین تجهیزات دستگاه پردازش بهره با هزینه بالغ بر ۲۶ میلیارد، بهره برداری شد.

رئیس شورای شهر تاکید کرد: همچنین اعتباری برای تفکیک‌ زباله‌های تر و تبدیل به کود نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری این دستگاه، بیش از ۷۰ درصد زباله ها به محیط زیست برمی‌گردد و مجددا استفاده می‌شود.

سیفی از تمام افرادی که در راه اندازی این کارخانه فعالیت داشته اند به خصوص شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: شورای اسلامی شهر یزد نیز در ادامه این مسیر که نیازمند اعتبار، برنامه ریزی و خرید تجهیزات است همکاری و همیاری لازم را دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار