فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی ۲ ماموریت اصلی رسانه‌های گروهی در راستای تحقق اهداف نظام و خنثی کردن توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۱۰۷۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 04 October 2022

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی دوشنبه شب در همایش جمعی از فعالان رسانه‌ یزد افزود: رسانه‌های گروهی باید در قالب جهاد تبیین نسبت به ترسیم دستاوردهای نظام به مردم و جوانان اقدام کنند.

وی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام وارد جنگ ترکیبی و ادارکی و شناختی شده‌اند و از بهترین راه‌ها برای شکست اهداف آنها جهاد تبیین و امیدآفرینی است.

وی اظهار کرد: امروز جبهه استکبار جهانی برای ضربه زدن به اصل نظام وارد عرصه فعالیت در حوزه رسانه و فضای مجازی شده است و باید برای خنثی کردن اهداف آنها رسانه‌های گروهی تلاش کنند.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: دولت باید بیش از گذشته به دلیل اهمیت موضوع از رسانه‌های انقلابی و مومنانه حمایت و همراهی کند.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی به اهمیت و نقش استفاده درست از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی در راستای اهداف کشورو مردم اشاره کرد و تقویت آن را خواستار شد.

وی با بیان اینکه دشمنان ار طریق فضای مجازی به دنبال سربازگیری برای اهداف شوم خود هستند اظهار کرد: باید فعالیت رسانه‌های انقلابی برای جهاد تبیین و اعتمادبخشی روز به روز گسترش یابد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: برای مقابله با جنگ ادارکی و شناختی دشمنان تمامی فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه احساس تکلیف کنند و رسالت انقلابی و ملی خود را انجام دهند.

مدرسی اظهار کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که نمونه بارز آن در حوادث اخیر کشور مشخص شد بنابراین نباید نسبت به این فضا و موقعیت حساس آن غافل بود.

همچنین رییس بسیج رسانه استان یزد گفت: ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای با همگراهی و جذب تمامی فعالان فضای مجازی و خبرنگاران جزو اهداف و رویکرد مهم این مجموعه است که تاکنون اقداماتی صورت گرفته و ادامه دارد.

سرهنگ علی محمد پارسائیان افزود: توجه به آموزش و گسترش فعالیت‌های این مجموعه در سطح استان در کنار راه‌اندازی گروه جهادی تاکنون ثمرات خوبی به همراه داشته و برای تقویت آنها پیگیری صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۹۵ درصد اصحاب رسانه یزد جزو بسیج رسانه استان هستند و جهاد تبیین و مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان جزو برنامه‌های مهم و محوری است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار