مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با اشاره به همکاری ۲۴۰ مشاور با کلینیک کسب و کار استان، گفت: از ابتدای سال حدود ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیرظرفیت توسط کلینیک کسب و کار استان ارزیابی و پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد راکد و زیرظرفیت، نسبت به عارضه‌یابی ۲۴ واحد صنعتی تاکنون اقدام شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 04 October 2022

«محمد دهقان» با اشاره به این که کلینیک کسب و کار استان یزد مرکزی جهت تسهیل ارتباط واحدهای تولیدی با مشاورین صنعتی در زمینه ارائه خدمات تخصصی مشاوره کسب و کار است، اظهار کرد: کلینیک کسب و کار با هدف تسهیل ارائه خدمات تخصصی مشاوره به واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شد.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۲۴۰ مشاور در حوزه‌ها و گرایش‌های مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت، توسعه محصول و فناوری، امورمالی و حقوقی، قوانین کار و تامین اجتماعی، سرمایه گذاری و تهیه طرح کسب و کار، اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی با این کلینیک همکاری داشته اند.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد به منظور کمک به واحدهای صنعتی، از طرح‌های ارائه خدمات مشاوره توسط مشاورین به واحدهای صنعتی، حمایت مالی کرده و بخشی از هزینه‌های این خدمات را به صورت یارانه پرداخت می کند.

دهقان با اشاره به برنامه‌های کلینیک برای جذب مشاوران توانمند و متخصص در حوزه صنعت، ابراز کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری ۱۰ مشاور در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در شاخه‌های تخصصی توسعه نظام مدیریت، فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری و تامین مالی و توسعه محصول و فناوری جذب کلینیک کسب و کار استان یزد شده‌اند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به برگزاری ۱۰ کلینیک سیار مشاوره صنعتی در استان، عنوان کرد: از ابتدای سال قریب به ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیرظرفیت توسط کلینیک کسب و کار استان به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری مورد ارزیابی قرار گرفته که پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد اعم از راکد و زیرظرفیت، تیم توانمندسازی کلینیک نسبت به عارضه‌یابی سریع و تکمیل مستندات ۲۴ واحدصنعتی اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت شش ماه نخست سال پس از مشاوره‌های صورت گرفته، ۱۸ واحد صنعتی راکد یا زیرظرفیت جهت عقد قرار اجرای طرح‌های بهبود در زمینه های افزایش بهره وری، توسعه برند و استاندارسازی، جذب سرمایه و تامین تجهیزات، بازاریابی و فروش، اخذ نشان حلال، مدیریت کیفیت آزمایشگاهی و برنامه های راهبردی اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رواط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، دهقان در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان، کمک به واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن است که از در سال جاری به پنج واحد صنعتی کوچک و متوسط مستعد دانش بنیان شدن حمایت های خوبی صورت گرفته است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کلینیک ، پایش ، واحد صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار