نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برقراری نظم، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و کارمندان خدوم این نیروست.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 05 October 2022

به گزارش ایرنا محمد صالح جوکار در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی آورده است: فرماندهی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

مشارکت فرماندهی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال شیوه نامه های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان یزد تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار