مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ طرح ورزشی در مدارس استان افتتاح شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 18 October 2022

 مراسم افتتاح هزار و ۱۷ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی، صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم از افتتاح ۲۲ طرح از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: ۷۶ طرح ورزشی تا پایان سال برای استفاده دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در استان احداث خواهد شد.


محمدکاظم رحیمی نژاد با بیان اینکه قرارداد ساخت این طرح‌ها با وزارت آموزش و پرورش امضا شده است، افزود: با احداث این فضا‌های ورزشی به ویژه در مدارس دخترانه و کم برخوردار، اقدام موثری در افزایش سرانه‌های ورزشی دانش آموزی صورت می گیرد.


وی تصریح کرد: در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه، مهمترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه ورزشی است و این مهم از طریق کمک به تامین، بهسازی، بهینه سازی، تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی داخل مدارس میسر می‌شود.


رحیمی نژاد ادامه داد: مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، کمک‌های مردمی و خیرین در زمینه جلب حمایت و استفاده از ظرفیت شورا‌های برنامه ریزی و آموزش و پرورش در سطح شهرستان و مناطق برای جذب اعتبارات بیشتر موجب ارائه خدمات گسترده‌تر در این زمینه است.

برچسب ها: افتتاح ، مدارس ، ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار