استاندار یزد:
استاندار یزد از استاندارد به عنوان یکی از مهم ترین شاخص‌ها و بسترها برای تولید محصولات و ارائه خدمات به نحو مطلوب و ایمن یاد کرد و نقش قابل توجه اداره کل استاندارد در افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع مصرفی را یادآور شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 19 October 2022

«مهران فاطمی» در نشست با مدیر و جمعی از پرسنل اداره کل استاندارد یزد که به مناسبت هفته استاندارد در محل این اداره کل برگزار شد، هفته استاندارد را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و از اقدامات و فعالیت های آن ها قدردانی کرد.

وی استاندارد را یکی از مهم ترین شاخص ها و بسترها برای تولید محصولات و ارائه خدمات به نحو مطلوب و ایمن دانست و گفت: با وجود نقش و جایگاه ویژه اداره کل استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت مردم، اما به دلیل کار تخصصی و مخاطبان خاص آن، نقش و اهمیت این مجموعه برای بسیاری از افراد ناشناخته است که باید اقدامات لازم در راستای تبیین فعالیت های این مجموعه انجام شود.

استاندار با بیان اینکه دریافت کالا و خدمات با کیفیت و مطابق استانداردهای موجود حق مردم است، خاطرنشان کرد: مجموعه استاندارد ناظری برای اعاده حقوق مردم در حوزه خدمات و کالا است تا کالا و خدمات با کیفیت و متناسب با شأن مردم تهیه و در اختیار آن ها قرار گیرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به عزم جدی استان به افزایش بهره وری در حوزه های مختلف، تصریح کرد: اداره کل استاندارد می تواند نقش فوق العاده ای در افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع مصرفی داشته باشد.

وی با بیان این که نشان استاندارد، اطمینان بخش ایمنی و سلامت محصولات است، اظهار کرد: رویکردها و فعالیت های این مجموعه باید به گونه‌ای باشد که جنس ایرانی و کالای یزد ساخت، به عنوان باکیفیت ترین کالا شناخته شود.

استاندار با اشاره به تولید قریب به ۱۴۰۰ نوع کالا در استان یزد و صادرات بخشی از آن ها به خارج از کشور، خاطرنشان کرد: کالاهای تولیدی استان یزد در واقع سفیرانی از یزد هستند که از روی آن یزد و یزدی‌ها را قضاوت میکنند لذا اداره کل استاندارد نقش مهمی در صیانت از نام و تولید و خدمات یزد دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار در جریان حضور در اداره کل استاندارد یزد، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار