مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: نیمی از یادمان‌های شهدای گمنام در استان به مرمت و تکمیل نیاز دارد که همکاری خیران و همراهی و پیگیری مسئولان را به جد طلب می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 20 October 2022

سرهنگ منصور زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۵ یادمان شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان وجود دارد که ۱۶۶ شهید گمنام در آنها به خاک سپرده شدند که نیمی از آنها نیازمند مرمت و تکمیل است .

وی با بیان اینکه تاکنون با کمک خیران و همراهی مسئولان اقدامات خوبی برای مرمت و تکمیل یادمان‌ها صورت گرفته ادامه داد: هزینه ساخت اکثر یادمان‌های شهدای گمنام توسط خیران و مردم صورت می‌گیرد که امیدواریم امسال جدی پیگیری و اقدام شود.

برای مرمت و تکمیل ساخت یادمان های شهدای گمنام استان نظارت ، همراهی و پیگیری مسئولان مناطق مختلف اثربخش استاین مسئول بیان کرد: برای مرمت و تکمیل ساخت یادمان های شهدای گمنام استان نظارت ، همراهی و پیگیری مسئولان مناطق مختلف اثربخش است و در این خصوص امیدواریم برای ساماندهی آنها بیش از گذشته تلاش صورت گیرد.

به گفته زارع از آنجایی که هزینه اکثر ساخت، مرمت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام خیری با همراهی مردم مومن است در خصوص میزان اعتبار باید یک بررسی جامع صورت گیرد ولی پیگیری مسئولان در تحقق اهداف مرتبط بسیار ضروری است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار