عضو هیات رییسه فدراسیون:
عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال گفت: امکانات سخت افزاری و شرایط یزد برای میزبانی اردوهای مختلف تیم ملی در تمامی رده‌های مختلف سنی و مسابقات معتبر و لیگ‌ها بسیار عالی است.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 20 October 2022

ابوالفضل خوشنویس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون اردوی تیم‌های ملی و استعدادیابی در رده‌های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در یزد برگزار شده است .

وی ادامه داد: برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان به مدت یک هفته در شهرستان بافق با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و برخی از اردوهای دیگر در مرکز استان مبین ظرفیت های مناسب استان برای میزبانی از این اردوهاست.

این مسئول بیان کرد: یکی از اهداف و رویکردهای مهم فدراسیون هندبال بر این است که اکثر اردوها و استعدادیابی در کنار مسابقات معتبر در یکی از استان‌های کشور برگزار شود.

 

خوشنویس بیان کرد: یزد به علت قرار گرفتن در مرکز جغرافیایی ایران و داشتن سالن‌های مناسب و همراهی مسئولان و هیات‌های هندبال زمینه خوبی برای میزبانی اردوها و مسابقات دارد و این موضوع نقش مهمی در توسعه ورزش و ایجاد انگیزه و ارتقای هندبال کشور دارد.

توجه به مسایل فرهنگی در کنار برگزاری اردوها و مسابقات جزو رویکرد مهم فدراسیون استعضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال در یزد و برخی از مناطق کشور اردوها و مسابقات با همکاری و پیگیری مسئولان اجرایی و ورزشی به خصوص هیات‌های استانی برگزار می‌شود.

 

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار