رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قبل از برگزاری نمازجمعه در مناطق مختلف استان برنامه‌ریزی و امسال متفاوت و باشکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 21 October 2022

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حضور گسترده اقشار مختلف مردم این راهپیمایی در روز جمعه ۱۳ آبان امسال در یزد و اکثر مناطق از حدود ساعت ۱۰ صبح آغاز و به محل‌های نمازجمعه ختم می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان و تشکل‌های مردمی استان برگزار شده و امسال به دلیل توطئه‌های دشمنان، خیلی پرشور و گسترده با همراهی اقشار مختلف انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال علاوه بر اجرای برنامه‌های ملی و حماسی، مردم قهرمان ایران تنفر خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان و منافقان داخلی و خارجی ابراز می‌دارند.

 

متوسل بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نقش مهمی در نشان دادن وحدت آحاد مردم و رسوایی دشمنان به خصوص استکبارجهانی و آمریکایی‌هاست.

به گفته رییس شورای هماهنگی تیلبغات اسلامی استان یزد، استفاده از فضای مجازی برای تحقق جهاد تبیین در خصوص ترفندهای دشمنان و ایجاد فضای گفت و گو با پاسخ به سوالات دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

متوسل بیان کرد: برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی در خصوص مناسبت‌های ۱۳ آبان با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار