لیگ دسته دو فوتبال کشور؛
در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دو قوتبال کشور، تیم شهید قندی در دیداری حساس و البته پرحاشیه در ورزشگاه شهدای امیدیه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر رفت و در نهایت با نتیه یک بر صفر اولین باخت قندی در این ورزشگاه رقم خورد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 22 October 2022

در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دو قوتبال کشور، تیم شهید قندی در دیداری حساس و البته پرحاشیه در ورزشگاه شهدای امیدیه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر تا با نتیجه یک بر صفر اولین شکست قندی در این فصل در امیدیه رقم خورد.

«حمید آسیابانپور» سرمربی شهیدقندی در این دیدار حمید عرفانی، امیرمحمد زالی، امیررضا افسرده، حسین بازیاری، وحید نعمتی، محمدعلی حسینی، امیرمحمد مختاری، مجید جلالی‌فر، صادق میرصفایی، عادل سرشار و جواد شفیعی‌پور را روانه میدان ورزشگاهی کرد که در کنار ناهموار بودن زمین، هزار تماشاگر ماهشهری را در محل مسابقه بدون تماشاگر می‌دید، آن‌هم در شرایطی که به اندازه انگشتان دو دست مامور انتظامی نبود تا کنترل هوادارانی که بر خلاف مقررات بازی بر سکوی های این ورزشگاه نشسته بودند را دست گیرد.

در نیمه اول بازی این دیدار موقعیت خاصی از دو تیم رویت نشد به جز ضربه سر خطرناک از «امیررضا افسرده» و یک قیچی برگردان ناقص از مهاجم ماهشهری ها تا نیمه اول این بازی پر حاشیه بدون باز شدن قفل دوازه های دو تیم پایان رسد.

در ابتدای نیمه دوم، آسیابانپور یزدی ها دست به ترکیب تیم با سه تعویض زد؛ تا با همین سه تعویض بازی تب و تاب بیشتری بگیرد و نیز اولین موقعیت خطرناک شهید قندی بعد از خلق دو سه موقعیت نصفه و نیمه با تک به تک شدن عادل سرشار با سنگربان ماهشهری ها خلق شود تا دروازه‌بان شهرداری ماهشهر از درنگ مهاجم یزدی ها بهترین بهره را ببرد و مانع از پیش افتادن قندی شود.

اما در دقیقه ۷۲ «رضا شکری» مهاج شهرداری ماهشهر دفع توپ ناقص مدافعان قندی را به موقعیت طلایی خود تبدیل کرد تا اولین گل شهرداری ماهر را وارد دروازه تیم شهید قندی کند.

اما بازی در آنجایی به مدت ۱۵ دقیقه متوقف شد که ناظر بازی به دلیل سردادن شعارهای غیراخلاقی برخی از تماشاگرنماها بعد از گل متوقف کرد تا این هواداران خارج شوند که البته بعد از ناکامی در خروج هواداران از ورزشگاه بازی از سر گرفته شد و در نهایت با نتیه یک بر صفر اولین باخت قندی در این ورزشگاه رقم خورد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، شهید قندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار