برای اولین بار در کشور انجام شد؛
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از اهدای قرارداد بیمه به تعدادی روشندل با خط بریل در یزد برای اولین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 22 October 2022

«حسن ابراهیمی» ضمن اعلام این خبر، در این خصوص اظهار کرد: طی مذاکراتی که با جامعه نابینایان استان یزد در راستای ترویج فرهنگ بیمه برای افراد فاقد بیمه این مجموعه انجام شد،، تعدای از روشندلان تحت پوشش صندوق بیمه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برای سهولت و در جریان قرار گرفتن خود فرد بیمه شده از متن قرار داد و شرایط آن، برای اولین بار در کشور، قرارداد این روشندلان به صورت خط بریل آماده شد.

ابراهیمی افزود: این قرار داد در مراسمی جشنی که به مناسبت روز عصای سپید برای این روشندلان به همت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد برگزار شد، به صورت نمادین تحویل تعدادی از آنها به نمایندگی از دیگر نابینایان شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در پایان گفت: ظرفیت‌هایی در این صندوق وجود دارد که برای جامعه نابینایان و اعضای خانواده آنها بسیار مثمر و مفید است و این افراد می‌توانند از حمایت‌ها و یارانه‌هایی که دولت قرار داده است، استفاده کنند.

«محمدحسین کبیری» مدیر عامل جامعه نابینایان استان نیز گفت: از اهداف مهم این موسسه ارتقای سطح زندگی افراد نابینا و کم بینا و توانمندسازی این گروه از قشر جامعه است که مسلماً یکی از اهداف موسسه و مشکلات اعضا موضوع بیمه هست که خوشبختانه اکثراً اعضا تحت پوشش صندوق‌های بیمه‌ای هستند اما اعضای خانواده آنها متاسفانه از این ظرفیت محروم هستند که اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت تا تحت پوشش قرار بگیرند.

گفتنی است؛ اجرای برنامه شاد، برش کیک جشن عصای سپید و اهدا لوح و هدیه از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بیمه ، قرارداد ، روشندلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار