مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به بیان توضیحاتی در ارتباط با علت عدم حضور تماشاگران در این مسابقه با وجود اطلاعیه فدراسیون پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 27 October 2022

امیر شرافت پس از دیدار تیم‌های شهداب یزد و سایپای تهران که با پیروزی شهداب همراه شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با علت برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: فدراسیون والیبال چند روز قبل اطلاعیه‌ای در ارتباط با حضور تماشاگران در سالن در صورت صدور مجوز از سوی شورای تامین صادر کرد.

وی تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های متعددی که باشگاه شهداب انجام داد متاسفانه این موضوع مورد قبول واقع نشد و بازی این هفته هم بدون حضور تماشاگر انجام گرفت.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: واقعا ورزش بدون حضور تماشاگر هیچ معنایی ندارد و هدف و انگیزه ما از این مسابقات خوشحال کردن دل مردم است و این گونه بازی‌ها هیجان و نشاط را از ورزش دوستان می‌گیرد.

شرافت گفت: اگر به این صورت بخواهیم حرکت کنیم در سال‌های آینده بخش خصوصی رغبت بسیار کمی به حضور در عرصه ورزش خواهد داشت و قطعا این موضوع خسارتی برای ورزش به حساب می‌آید.

وی اظهار امیدواری کرد که راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ شود تا از هفته‌های آینده مسابقات با حضور تماشاگر انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار