تندروان:
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به اینکه سایپا تیم قدرتمند و با تجربه‌ای است گفت: به تمام برنامه‌هایی که برای پیروزی برابر سایپا داشتیم رسیدیم.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶ 27 October 2022

محمدرضا تندروان پس از پیروزی شهداب برابر سایپا تهران در جریان هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: امروز بازی خوب و با برنامه‌ای داشتیم و شاید یکی از دلایلی که بازی به این صورت پیش رفت کیفیت بازی سایپا در هفته‌های گذشته بود.

وی ادامه داد: در طول هفته‌های گذشته سایپا والیبال بسیار خوبی بازی می‌کردند و نمایشی که این تیم از خود در مسابقات اخیر به جاگذاشته بود خیلی خوب و زیبا بود.

سرمربی شهداب یزد عنوان کرد: همین موضوع سبب شد که در طول هفته گذشته تمام کادر فنی ما تمرکز بالایی بر آنالیز این تیم داشته باشند و تمرینات خوبی را بازیکنان شهداب انجام دادند تا بتوانند در این مسابقه موفق شوند.

تندروان با بیان اینکه امروز با احترام بالایی به سایپا وارد زمین شدیم گفت: خوشبختانه توانستیم هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی تمام برنامه‌هایی که داشتیم را انجام دهیم و موفقیت خوبی هم کسب کردیم.

وی این پیروزی را به والیبال دوستان استان یزد تبریک گفت و افزود: فکر می‌کنم از تیم سایپا همین طور که در هفته گذشته بازی خوبی با هراز آمل داشتند و مستحق شکست نبودند خبرهای زیادی خواهیم شنید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار