فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان خبر از راه اندازی اتاق بحران در این شهرستان داد و عنوان کرد: اتاق وضعیت بحران باید مجهز شود تا امدادرسانی و اطلاع رسانی دقیق و کامل صورت بگیرد .
کد خبر: ۱۰۷۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 29 October 2022

حسین سبزواری در نشست مدیریت بحران با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: از حوزه بحران تاکنون اعتباری نداشته ایم ،انتظار داریم این موضوع به صورت ویژه رسیدگی شود . وظیفه و تکلیف این است که بحران و حوادث را در شهرستان مدیریت کنیم .

فرماندار اردکان خبر از راه اندازی اتاق بحران در این شهرستان داد و تصریح کرد: اتاق وضعیت بحران باید مجهز شود تا امدادرسانی و اطلاع رسانی دقیق و کامل صورت بگیرد .

سبزواری اظهار داشت: آمار دهی ، مطالعه و برنامه ریزی در این حوزه ضروری و آنچه اهمیت دارد مدیریت یکپارچه و اقدام به موقع در هنگام بحران است.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اردکان در ادامه از پرسنل و مدیران دستگاه های این شهرستان در خصوص مدیریت سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: به قنوات ، جاده ها و مسیر تردد مردم خساراتی وارد شد ولی مردم و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و صنایع، اوج همدلی را در حادثه سیل به نمایش گذاشتند.
فرماندار با اشاره به اینکه هنوز خرابی ها و خسارات سیل اخیر جبران نشده خواستار تامین اعتبار و بودجه لازم جهت بازسازی راه ها و قنوات شد.
شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای اردکان، عقدا، خرانق و احمدآباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار